Creative PEBBLE V3, stolní 2.0 reproduktory s USB-C a Bluetooth 5.0 - černé
1 045 Kč
776 Kč
641 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Creative Pebble V3
MINIMALISTICKÉ 2.0 USB-C REPRODUKTORY S TECHNOLOGIÍ BLUETOOTH 5.0
Dlouhodobě oblíbená řada Pebble je nyní doplněna o novinku Pebble V3, která se pyšní možnosti připojení přes Bluetooth 5.0 a USB. V honbě za dokonalým zvukem je reproduktor Pebble V3 vybaven také systémem zpracováním zvuku Clear Dialog, který vylepšuje čistotu hlasu a srozumitelnost řeči.
- Připojení Bluetooth 5.0 s USB audio portem pro přehrávání digitálního zvuku
- Výkonné 2,25” širokopásmové měniče a pasivní ozvučnice pro vylepšený audio zážitek
- Lepší zvuk s technologií zpracování audia Clear Dialog
- Zesílený zvuku v režimu vysokého zesílení prostřednictvím vestavěného přepínače zesílení
- O 45° vyvýšené měniče, které dávají zvuku nový rozměr
Technické specifikace:
Rozměry: 123 × 120 × 118 mm
Hmotnost:
Produkt: 0,73 kg
Levý reproduktor: 0,31 kg
Pravý reproduktor: 0,36 kg
Hmotnost balení:
Vnější krabice: 0,92 kg
C/krabice: 7,7 kg
Rozměry obalu:
Vnější krabice: 250 × 130 × 130 mm
C/krabice: 538 × 278 × 264 mm
Typ konektoru: 3,5mm analogový stereofonní konektor, USB typu C
Typ lisovaného kabelu:
USB kabel (pro zvuk a napájení): 1,2m kabel zakončený zástrčkou USB typu C
Pravý – levý reproduktor: 1,35m tvarovaný kabel
Barva: Černá
Výstupní výkon:
2 x 4 W RMS
Celkový výkon systému Až 8 W1 RMS, špičkový výkon 16 W
Konfigurace systému: Systém 2.0
Kmitočtová odezva: 100 Hz – 17 kHz
Odstup signálu od šumu: 75 dB
Provozní teplota: 0°C až 45°C
Měnič reproduktoru: 2,25" širokopásmový měnič s pasivním zářičem
1 S 10W portem USB C nebo napájecím adaptérem USB C (není součástí balení). Zesílení nastaveno na hodnotu „High“ nebo s 5V 2A napájecím adaptérem USB typu A (není součástí balení). Zesílení nastaveno na hodnotu „High“
Parametry
Recenze produktu Creative PEBBLE V3, stolní 2.0 reproduktory s USB-C a Bluetooth 5.0 - černé
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Skvělá volba malých repráčků pro PC,díky možnosti připojení pouze jedním USB kabelem (v systému Windows) i menší kabelochaos na PC stolu.Nezkoušeno na počítačích s linuxovými distribucemi jako Ubuntu,Linux Mint,Debian...,některé recenze uvádějí problémy s ovladači pro USB propojení.Tam lze ovšem propojení řešit přes audio vstup s 3,5 mm jackem a napájení repráčků přes USB nabíječku.Repráčky byly dárek narychlo,osobně bych volil bílou variantu
Možnost připojení přes bluetooth
Vstupní 3,5 mm audio jack zásuvka pro kabelové propojení jako další možnost
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.